Pms

En tråd i 'Kosthold og helse' startet av Kontor82, 5 Sep 2014.

Stikkord: Legg til stikkord
  1. Kontor82

Kontor82 Nytt medlem

Jeg har så veeeldig mye pms. Dagene før jeg får uken sover jeg veldig lite. Har veldig mye spenning i kroppen. Kikkelig stressa i hele kroppen. Veldig irritabel. Når uka kommer er jeg helt slått ut de to første dagene. Vil bare sove og orker ingenting. Synes alt er stress og spiser som en hest. Andre som har det slik? Lurer på om det er hardere for oss bipolare og få uken. Enn hos andre.

2. Inger

Inger Nytt medlem

Merker ingen forskjell psykisk.

3. sportybie83

sportybie83 Nytt medlem

Selv om jeg tar medisiner og er stabil jevnt over så faller jeg litt ned akkurat noen dager før og når jeg da har mensen så er jeg deppa, irritert, frustrert, trist og kroppen kjennes tyngre...

4. funnyfarm

funnyfarm Nytt medlem

5. Kontor82

Kontor82 Nytt medlem

Takk for svar. Det er hart arbeid med pms. Det sliter jo på meg en hel uke før. Såg på linken du sendte funnyfarm og noe stemmer jo. Sportybie83. Jeg og er ganske stabil med medisiner, men er ganske lettet til sinns og sover bedre når uka har komnet. Men er veldig i sove modus. Hverfall de første dagene, da er jeg helt matt.

6. sportybie83

sportybie83 Nytt medlem

Med andre ord så reagerer vi kvinner ulikt når vi har den røde uken, med eller uten medisiner...

Inger, hilde og Kontor82 liker dette.
  7. sommer80

sommer80 Nytt medlem

Jeg kjenner meg veldig igjen i din beskrivelse kontor 82. Før jeg fikk diagnosen cyclotyni var jeg sikker på at jeg hadde pmd. For meg har dette vært til mye bryderi da jeg jobbet. Nå som jeg er hjemme kan jeg tilpasse meg formen min, og ingen f9rventer noe av meg.

Kontor82 liker dette.

Del denne siden