Om blått lys, mani og oransje briller.

En tråd i 'Forskning' startet av Bob, 9 Nov 2017.

1. Bob

Bob Nytt medlem

2. yin yang

yin yang Jeg er

Jeg har alltid likt farget glass og orange briller lenge før det var snakk om forskning på det, og kallte de happy glasses. Det ga ro å ha de riktige glassene, og så viser det seg at det har vært preventivt i perioder som kanskje var årsaken.

Så håper de på avdelingene får glugga opp snart.

Sist redigert: 10 Nov 2017
  3. olebrum

olebrum Forumleder

4. Admin

Admin Forumleder

5. Bob

Bob Nytt medlem

Jeg brukte brillene en del da jeg ikke oppholdt meg i fellesarealene. Jeg vil si at det føltes som om det roet hodet en del. Manien gikk forholdsvis fort over. Vet ikke om brillene hadde effekt men det skader jo ikke å bruke dem. Jeg kjøpte mine på Amazon (USA). (Blue light glasses). De er for øvrig bra å bruke hvis man ser mye på nett og tv samt mobil på kvelden. Kan gjøre det lettere og sovne også. Mye blått lys i skjermer som man blir våken av.

6. FR:@

FR:@ *** Forumleder

Hvor mye har dere brukt på de brillene? Jeg ser at det er stor variasjon i pris og lurer på om det er nødvendig til å bruke mye penger på det.

7. yin yang

yin yang Jeg er

8. Inger

Inger Nytt medlem

Jeg har brukt endel orange briller på fjellet på vinteren, det er genialt når det er snø, og behagelig. Jeg vil tro at man kan bruke de samme brillene i denne sammenhengen, og de trenger ikke være dyre for å funke bra. Jeg har aldri brukt mer enn max 500 kr på slike briller.

Jeg kan godt skjønne at ett løpsk hode kan bli roligere med orange brilleglass, fordi det er så utrolig behagelig å ha dem på. Jeg skal teste det dersom jeg blir dårlig igjen, Dvs forhåpentligvis aldri.

hilde liker dette.
  9. yin yang

yin yang Jeg er

Hadde noen Uvex solbriller med utskiftbare glass for forskjellig føre, og de hadde noen fantastiske dempende egenskaper. Happy glasses deluxe!

Inger liker dette.
  10. Bob

Bob Nytt medlem

Sist redigert: 26 Nov 2017
    hilde og Admin liker dette.

Del denne siden