Moderatorer og innholdskapere søkes

En tråd i 'Åpen post' startet av Bipolarforeningen, 7 Mai 2016.

1. Vil du være med å bidra til aktivitet og innhold i vårt forum?

Moderator:
    Vi ser etter engasjerte og ivrige personer som kan fylle rollene som moderatorer. Det er viktig at du er moden, engasjert og villig til å ta i et tak. En moderator er en forumsbruker som har utvidede rettigheter, for å kunne feks flytte tråder som ligger feil, påse at retningslinjene i forumet blir fulgt.

En moderator er altså en vanlig deltager som også tar på seg jobben med å utføre diverse oppgaver som er nødvendige for å oppnå et bra forum.

Innholdskapere:
    Vi ser også etter innholdskapere som skal være med å bidra til økt aktivitet i forumet. Dette kan være via temachat, starte debatter i Standpunkt og følge opp enkelt tema.
    Innholdskapere er også vanlige deltakere som tar på seg denne oppgaven for å bidra til et innholdsrikt forum.

Håper å høre fra deg!

2. JohnE

JohnE Nytt medlem

Er det fortsatt interesse for å røske liv i forumet?

3. hilde

hilde Forumleder

Det er det så absolutt! Jeg har vært admin her et par tre år nå og vil si fra meg den jobben. Vi trenger en som kan dataspråk da jeg ikke skjønner hva bruksanvisninga mener jeg skal gjøre :/

Men ledelsen har nå bestemt at de skal se an forumet, og selv om jeg ba om at en annen kunne overta i oktober så har ikke noe skjedd med det. Dessverre.

Antar dette blir tatt opp som sak på Årsmøtet så det hadde vært såååå flott om flere her inne kunne møtt opp.

Forumet ble startet opp uavhengig av foreningen selv om oppstarteren håpte at mange her meldte seg inn. Da var det ikke noe ledelsen la seg oppi, men hun slutta. Det var forresten hun som startet Bpf :) Knalltøft gjort av ei som slet masse med bp 2.

Men vi trenger at folk starter emner her. Vi som har vært her i flere år går jo litt tom etterhvert..

Så vi er skikkelig takknemlige for ditt og andres engasjement!!! :)

Inger liker dette.
  4. JohnE

JohnE Nytt medlem

Oi. Det hadde vært tragisk om forumet ble lagt ned. Om ingen bruker det aktivt akkurat nå, er det garantert mange som leser her inne. Denne kunnskapsbasen bør absolutt få leve, om ikke annet, så i alle fall med lesetilgang.
    Tror du forumet kan bli vedtatt nedlagt på årsmøtet?

hilde og Inger liker dette.
  5. JohnE

JohnE Nytt medlem

Kan du legge ut linken til bruksanvisninga? Det hadde vært interessant å se hva det går ut på.

Oppdatering:
    Jeg fant den, så du trenger ikke å lete.

Sist redigert: 18 Mar 2019
    hilde og Inger liker dette.
  6. hilde

hilde Forumleder

Jeg håper et forslag kommer dit som krever avstemning for da kan man uttale seg først. Også blir det ikke bare 2 eller 3 som bestemmer seg for det.

Del denne siden