Ledelsen vil legge ned forumet

En tråd i 'Åpen post' startet av Admin, 23 Mai 2019.

1. hilde

hilde Forumleder

De fleste er gratis. Gode bruksanvisninger ligger ved dem. Men etter egen erfaring anbefaler jeg de på norsk

2. hilde

hilde Forumleder

Jeg vil benytte sjansen nå til å takke hver og en av dere for åpenheten, tilliten, mottagelsen, evnen til å stå i diskusjoner uten personangrep og til å dele utfordringer og glede. Det er mye mye mer jeg har å takke dere for, men "you get the picture".

En dag håper jeg det blir startet en foreningen for mennesker med psykiske lidelser som tar hensyn til alle. Når det skjer så håper jeg en av dere kontakter oss andre.

Inger og yin yang liker dette.
  3. hilde

hilde Forumleder

Holder meg til denne tråden. Tenkte å fortelle dere hvordan jeg fant forumet.

I 2014 startet jeg hos psykiater Agnar Aspaas i Tønsberg. Han har et rykte som meget profesjonell og jeg har personlig hørt og lest mye bra om ham.
    Etter at han diagnoserte med med bipolar lidelse 2 anbefalte han meg å lese så mye jeg kunne om lidelsen. "Og gå inn på forumet til Bipolarforeningen. Der får du svar på det meste du lurer på." Han sa at det er på forumet jeg ville finne hverdagsekspertisen, som han kalte det.

En av de tingene han sa har brent seg fast. Om jeg begynte å skrive der selv og noen skrev til meg at jeg kanskje burde oppsøke lege, så skulle jeg ta kontakt med ham eller legen MED EN GANG! Han hadde altså mere tillit til dere her inne enn familie og venner rundt meg på å forstå når noe var galt fatt. SELV SKRIFTELIG!!!

Lurer på hva han sier når han får høre at styret stenger det fordi de ikke vil hjelpe oss med å rydde opp i noen få tekniske utfordringer....

Inger og yin yang liker dette.
  4. yin yang

yin yang Jeg er

Har vært innom noen Bipolar grupper på fb og sondert, om det var noe anderledes enn førsteinntrykket jeg hadde for 3 år siden, men det ble fort exit derifra. Ikke noe for meg.

Så det blir å greie seg uten forum fremover, og heller snakke med meg selv, det fungerer best i lengden, men kommer til å savne både støttende og kritiske kommentarer fra dere. De kritiske har kanskje hjulpet meg mest, og se ting fra en annen vinkel, enn bare utifra mitt eget hodet om hvordan ting er for meg og for andre.

Må bare gjenta, det er bedritent at dette forumet forsvinner, og helst så skulle det vært høyere aktivitet her inne også, om en ser på hva FB greier å trekke til seg av tusenvis av følgere.

Inger, Lilja og hilde liker dette.
  5. Inger

Inger Nytt medlem

Jeg kommer til å savne alle dere så utrolig mye !!! <3

hilde liker dette.
  6. Nina

Nina Nytt medlem

Hvis jeg får med meg noen, så kan jeg godt prøve meg på nytt forum. Men tørr ikke ta oppgaven alene...

Inger liker dette.
  7. Inger

Inger Nytt medlem

Dersom vi blir en 4-5-6 stk så blir jeg med :)

8. Lilja

Lilja Forumleder

Jeg også kunne blitt med, men jeg har null kunnskap om den tekniske delen av å drive et forum. Man må ha en kyndig admin med på laget.

Inger liker dette.
  9. hilde

hilde Forumleder

Vi kan holde det her åpent en stund OM noen forklarte oss hvor vi kjøper https/ og endrer navn på forumet. Foreningen stiller nok ikke opp med ei krone men det er bare å spørre. Aner jo fankern ikke hva det koster engang.
    Han som sa han ville hjelpe med forumet vet om dette https greiene, men han har fortsatt ikke besvart min mail. Tror han er i valgkomiteen men håper for Fred sin del at jeg tar feil.

10. Inger

Inger Nytt medlem

Men om forumet legges på is litt, mens vi finner ut av ting, er ikke det en katastrofe. Bare vi har muligheten til å åpne det igjen litt senere. Med tanke på at ikke alle trådene slettes før det kan åpnes igjen

Del denne siden