Kjendiser som sliter med bipolar lidelse

En tråd i 'Aviskroken' startet av Lilja, 14 Apr 2018.

Stikkord: Rediger
  1. Lilja

Lilja Forumleder

2. hilde

hilde Forumleder

Fortellingen til denne psykiatern er også verd å få med seg:

3. yin yang

yin yang Jeg er

Og så mange mange flere det er av kjendiser, politikere og andre med flere.

Vi er ikke alene om å streve i hverdagen. Godt å få en forståelse for det synes nå jeg som har vært det viktigste. Noe som har ført til en fantastisk bedring av mitt liv. Kan ikke slutte å tenke på det, og kommentere det, men DPS oppholdet ble vendepunktet og redningen for meg. Tror ikke de forstår hvor takknemlig jeg er for det de gjorde for meg der, og hva det gjorde med meg.

Når jeg hører om folk som må stå i kø, på venteliste og får avslag, så får jeg lyst til å filleriste de ansvarlige, hyle høyt ut at nå må noen forstå og skjerpe seg. Det er ikke å spare penger de holder på med, men å ødelegge liv, når det for enkelte er så vanskelig å bli sett og hørt inkludert meg, som har strevet alene med det i alt for mange år. Kanskje har det vært nyttig for meg, og det var rett tid, men det vet vi ingenting om, for jeg fikk ikke prøve før det var helt på bristepunktet.

Inger, Lilja, hilde og 1 annen person liker dette.
  4. yin yang

yin yang Jeg er

Mariah Carey feels 'uplifted' and 'inspired' by support for bipolar disorder revelation
    Singer recently revealed how she struggled after being diagnosed with the disorder in 2001

https://www.independent.co.uk/arts-...uplifted-support-fans-new-album-a8305526.html

Depression, Isolation and Drug Addiction: When DJing Becomes a Mental Health Issue

From Avicii to Carl Cox, DJs are beginning to talk about the risks of the job.
    https://thump.vice.com/en_us/articl...aviciii-deadmau5-benga-anxiety-issues-feature

hilde liker dette.
  5. yin yang

yin yang Jeg er

Likte dette intervjuet med Musk (har fortsatt en time igjen), men så langt er det ikke tatt opp noe som helst om hans bipolaritet, foruten hans kapasitet til jobbe og få tiden til å strekke til (Ihvertfall mens han enda er "ung", og han er på topp)

Verdt å se

Del denne siden