Jeg savner min sygdom -Dansk TV

En tråd i 'Aviskroken' startet av FR:@, 22 Aug 2018.

1. FR:@

FR:@ *** Forumleder

2. yin yang

yin yang Jeg er

Jeg har jo savnet å ta den helt ut i sommer, og bare slippe alt løs, kan det sammenlignes? Kan man kotrollere det når det begynner å boble, for jeg føler jeg har så mye energi inne i meg, så mye kreativitet, og lyst til å gi faan, men jeg kontrollerer det i en litt "ut av meg selv" der jeg ser meg fra sidelinjen og kontrollerer.

Jeg bare spør.

FR:@ liker dette.
  3. Inger

Inger Nytt medlem

Jeg savner de gode hypomanien, den overlykkelige følelsen som kommer plutselig, og alt er fantastisk. Den man har i en dag eller to før verden begynner å bli irriterende :D De to dagene før man begynner å gjøre ting som ikke er bra.
    De to dagene hvor alt føles fantastisk.
    Det ville være rart dersom man ikke savner det, når man først har opplevd det.

Men jeg savner ikke det som følger etter. Den dype depresjonen, sosialangsten som følger når jeg begynner å skjønne hva jeg har gjort, og fortalt til folk rundt seg. Hvordan jeg har såret andre, hvor empatiløs jeg har vært. Osvosv

Hadde jeg kunne kontrollert den, hadde jeg kun levd i den gode hypomanien, men det kan jeg ikke

FR:@, olebrum, hilde og 1 annen person liker dette.
  4. Irismot
    Denne meldingen av Irismot har blitt fjernet fra offentlig innsyn. Slettet av Lilja, 12 Okt 2018.
    11 Okt 2018 Vis

Del denne siden