Erfaringer med kurs i bipolar lidelse på DPS

En tråd i 'BUP/DPS' startet av Katti, 1 Mar 2018.

1. Oppogned

Oppogned Nytt medlem

Det kunne vært interessant. Hvordan søker man?

2. Oppogned

Oppogned Nytt medlem

Det er akkurat sånn jeg tenker også, så jeg håper at jeg får vært med på den.

3. hilde

hilde Forumleder

Oppogned liker dette.
  4. Oppogned

Oppogned Nytt medlem

hilde liker dette.
  5. Oppogned

Oppogned Nytt medlem

Går det an å reservere plass på mestringskurs på forhånd? Eller sette seg på venteliste?

6. hilde

hilde Forumleder

Send mail til sekretæren vår Tone og spør :) medlem@bipolarforeningen.no Hun gir deg riktig svar, og så sant det går så gjør de det. De vil jo at så mange som mulig får muligheten.

7. Oppogned

Oppogned Nytt medlem

Takk, det skal jeg. Hvorfor er det så få plasser på disse kursene? Det er sikkert mange som kunne ønsket å være med, men som ikke får muligheten.

8. hilde

hilde Forumleder

Det er ofte begrenset størrelse på lokaler + at er det for mange så har det lette for å bli for "upersonlig". Satser på en god kontakt etterhvert mellom de som er der. I tillegg så er det kun frivillige som står for arrangementet, og som vi alle er klar over så er vi ikke alltid i stand til å trå til sånn.. ;) Da er det greit for de som står igjen at det er overkommelig.

Foreningen satser også på å ha flere kurs i år og fremover spredd utover i landet.

Oppogned liker dette.
  9. Oppogned

Oppogned Nytt medlem

Det forstår jeg☺ Jeg skal følge med fremover.

10. Kontor82

Kontor82 Nytt medlem

Hei. Jeg synes mestringskurset som gikk over 2 dager var veldig bra. Latter og tårer begge dagene. Lærte litt nytt. Var ganske tøft å høre andre sine historier. Jeg var glad jeg gikk. Selv om det var slitsomt med to hele dager.

Oppogned og hilde liker dette.

Del denne siden