Erfaringer med ECT behandling?

En tråd i 'ECT' startet av Furiosa, 1 Aug 2015.

Stikkord: Legg til stikkord
  1. Furiosa

Furiosa Nytt medlem

Noen som erfaringer med ECT behandling mot depresjon? Eller som vet hva som skal til for å få denne type behandling?

2. Bodil Helene

Bodil Helene Nytt medlem

Jeg har min historie med ect.
    Den erfaringen har jeg skrevet om i tråden "Avis-kroken" ect.

Furiosa liker dette.
  3. olebrum

olebrum Forumleder

Bodil Helene og Marthe liker dette.
  4. toni

toni Nytt medlem

nettopp startet med ect, har ingenting å klage på foreløpig. ingen av de skumle bivirkningene jeg leste om, kun litt hodepine og stølhet dagen derpå. jeg var skikkelig skeptisk til ect og var livredd for å prøve, hadde lest på google,(dårlig ide btw) mange skrekkhistorier om folk som hadde opplevd både det ene og det andre. men det er ikke så ille som det høres ut som, i 99% av tilfellene går det bra. og de som holder på med det er veldig flinke og spesialutdannet i å gi ect. du blir godt passet på både før under og etter behandlingen, så man er ganske trygg:) spør psykiater, lege eller noen andre som jobber med psykisk helse om å få informasjon, og ikke les for mye på nettet. da blir du bare mere redd, jeg ble i alle fall det.
    det kan være verdt å prøve i alle fall hvis du er skikkelig langt nede og ingenting annet funker.

Furiosa og Inger liker dette.
  5. meg

meg Nytt medlem

Uten ECT har jeg ikke sittet her i dag.

Furiosa liker dette.
  6. Furiosa

Furiosa Nytt medlem

Tusen takk for svar fra deg, tar det med meg videre i "beregninga" på pluss-siden!

Del denne siden