Bytte saksbehandler i NAV?

En tråd i 'NAV' startet av Lilja, 25 Jan 2018.

1. Lilja

Lilja Forumleder

Lurer på om noen av dere har byttet saksbehandler i NAV? Hvordan gikk dere isåfall frem?

Jeg vurderer å be om å få bytte, da min er overlegen, rotete ifht møteavtaler, uvillig til å sjekke opp i ting, og generelt dårlig på kommunikasjon. Den forrige saksbehandleren min var helt motsatt, og da følte jeg meg mye bedre ivaretatt. Dessverre ble hun omplassert til en annen avdeling for ca halvannet år siden :(

2. FR:@

FR:@ *** Forumleder

Jeg er som arbeidsgiver også veldig interessert i å vite det. I vår NAV-kontor får brukere og bedrifter tildelt saksbehandler etter bedriftens første bokstav.

(... som førte da jeg en gang som bruker var der etter lang sykmelding og i slutten av møte korrigerte: ... du, foresten, min bedriftsnavn Cafe skrives med C og ikke med K" at saksbehandleren nesten fikk akkutt hjertestop fordi da måtte alt begynnes på nytt igjen med en annen saksbehandler :D :D )

Inger og hilde liker dette.
  3. Lilja

Lilja Forumleder

Fantastisk :D

4. Lilja

Lilja Forumleder

Update:
    Ting ble bare verre med saksbehandleren min utover våren, hun gjorde rett og slett en rævva jobb med å følge meg opp, stilte ikke på ansvarsgruppemøter etc. Til slutt skrev jeg en serviceklage hvor jeg listet opp alle tingene som ikke fungerte, og la det i postkassen på mitt lokale NAV-kontor. Etter ca 2 uker fikk jeg svar signert sjefen på kontoret hvor hun unnskyldte TO ganger at jeg hadde opplevd så dårlig service, og at de hadde innvilget ønsket mitt om ny saksbehandler. Hurra!!

Så i morgen skal jeg ta en telefon til NAV og få booket møte med min nye saksbehandler.

FR:@, Katti, yin yang og 3 andre liker dette.

Del denne siden